.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمب 150 واحد صنفی متخلف

رئیس اتاق اصناف نوشهر گفت: شهرک صنعتی نوشهر تا پایان سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس از نوشهر، محمدرضا محسنی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگرچه ساختار شهر نوشهر به گونه‌ای است که واحدهای آلاینده کمتر به چشم می‌خورد اما در تلاش برای ایجاد شهرک صنعتی در راستای ساماندهی واحدهای آلاینده در فضای درون شهری به نقطه‌ای دیگر هستیم.

وی بر حمایت از حقوق مصرف‌کننده و افراد صنفی تاکید کرد و افزود: واحد بازرسی و نظارت به‌صورت مستقیم وارد بازار می‌شوند تا آن نظارت مورد نظر در قالب تنظیم بازار صورت گیرد.

رئیس اتاق اصناف نوشهر بیان کرد: تامین مایحتاج مردم از جمله مرغ، قند، شکر، روغن و... از وظایف اتاق اصناف است که به صورت سهمیه در اختیار واحدهایی که از اداره صنعت، معدن و تجارت به ما معرفی شوند قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه 331 صنف در قالب 35 اتحادیه در نوشهر فعالیت دارند، اظهار داشت: طی دو سال اخیر حدود 18 نفر از افراد تحصیل‌کرده جوان در مقاطع لیسانس به بالا در اتحادیه‌های نوشهر مشغول به کار شدند.

محسنی با اشاره به اینکه تمامی واحدهایی که مستقیم از مردم پول می‌گیرند و در مبادله بازار فعالیت دارند باید دارای پروانه کسب باشند، تصریح کرد: 7 هزار و 838 واحد صنفی دارای پروانه در قالب 35 اتحادیه در نوشهر و یک‌هزار و 180 واحد فاقد پروانه کسب مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: بیشترین واحد صنفی بدون پروانه کسب در صنف مشاوران املاک و سپس در صنف پوشاک و خدمات خودرویی وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف نوشهر با بیان اینکه به جز پلیس 10+ و مراکز کاریابی غیردولتی که در حال بررسی است، کلیه واحدهای صنفی و حتی خدماتی مانند آموزشگاه‌های رانندگی و نمایشگاه‌ها باید پروانه کسب داشته باشند، گفت: بازرسان اتاق اصناف در دو گروه برای شناسایی واحدهای بدون پروانه و نیز واحدهای گرانفروش و کم فروش فعال شدند.

محسنی به عملکرد 6 ماهه نخست اتاق اصناف در سال 93 پرداخت و خاطرنشان کرد: 159 شکایات مردمی، 80 مورد رضایت شاکی، 39 مورد تشکیل پرونده، 40 مورد غیر متخلف بودن واحد صنفی و 90 شکایات در بخش کالا و 69 شکایت در بخش خدمات است.

وی تصریح کرد: طی این مدت تعداد 150 واحد صنفی متخلف پلمب شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.